Thursday, October 18, 2012

SAYS-Malaysia's Social News Network



Pernah dengar tentang website SAYS.my?

Dulu, aku selalu nampak blogger promote website ni kat blog diorang. Diorang duk beria ajak orang join Says.my tapi aku tak tau langsung benda ni apa. 

Mula-mula, aku malas nak ambik tau sebab aku rasa dia macam Nuffnang, kita letak iklan, pastu dapat duit untuk setiap klik yang orang tekan. Dulu aku ada, tapi aku rasa macam takkan ada untung pun sebab bukan senang nak mintak orang tekan iklan, kan?

Akhirnya, satu hari tu, aku tergerak hati untuk tengok website ni lepas ada orang promote kat satu group di Facebook.

Oooo...ya, memang betul! Dia macam nuffnang jugak. Dapat duit untuk setiap klik yang orang tekan. Tapi dia ni LAIN sikit. Lain macam mana?

Kita tak perlu letak iklan kat blog. Memang baguslah untuk blogger yang tak ramai follower macam aku ni. 

Kita boleh PILIH iklan yang kita nak letak. Yang kita rasa akan ada orang berminat nak tengok.

Kemudian, kita boleh SHARE di Facebook, Twitter, Google Plus, dan LinkedIn!

Lagi senang dan mudah kan? Kita dapat direct audience! Nak tunggu orang buka blog, lambat jugak kan?

Lagi satu, bila kita daftar SAYS.my ni, kita terus dapat kredit RM5! Memang best aaa! Kita boleh cash out duit bila dah cukup RM50.

Memang senang. Mudah nak dapat duit. Sambil2 buka FB atau Twitter, sambil2 tu boleh beriklan dan dapat DUIT!

Jom daftar sekarang! Tak rugi pun, dapat duit lagi ada lah!

Tekan logo di bawah untuk mendaftar dan kalau nak tahu lebih lanjut, boleh baca kat website tu.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts