Thursday, July 28, 2011

Nak Lagi...hehe



Terkejut bila dapat panggilan dari mak sedara. Soalan dia:

"Dah baca Berita Harian ke belum?"

Alamak, aku baru bangun tido. Camne nak jawab nie? hehehe...

"Belum, kenapa?"

"Muka demo terpampang kat surat khabar tue. Besar lagi gambarnyer!"

"Hah? Ye ke? HAHAHAHA...."

Kebetulan pulak aku baru nak keluar. Apa lagi, singgah Petronas. Mujurlah ada banyak lagi surat khabar walaupun dah pukul 3 petang...

Cepat-cepat belek carik gambar sendiri. Excited, terlebih!


Yaaaaaa!!!! Gambo aku mase conference hari tue! haha....

Yang kelakarnya, aku tak tau...haha tapi takpelah...yang penting gambo aku elok hahaha...gambar tue mase aku tengah present kowt...

Eh, Pensyarah Akademi Pengajian Bahasa UiTM? Hermn, takpelah...doa tue..amin!

Nak baca berita penuh? Sila klik kat sini.

Nak gambar yang lebih jelas? Klik kat sini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts