Saturday, September 17, 2011

Johnny English Reborn (2011) - Bezt Giler! hahaha


Masa trailer untuk cerita nie keluar, memang nak tengok sangat-sangat! 
Sebab kalau trailer dah lucu, cerita dia mestila lagi lucu kan? 
(Boleh pulak aku stereotype macam ni kan? hahaha)

Cerita nie mula ditayangkan 15 Sept. 2011.
So, tadi aku pun ajakla housemate pergi tengok.

Waah! Panggung memang penuhlah cakap....

Memang betullah tekaan aku! Cerita nie memang kelakar, lucu, funny!!!
Mula-mula pun dah kelakar giler!
Serius, memang tak rugi aku bayar RM14 pun hahaha 
(nak tunggu hari Rabu untuk RM8 rasa macam lambat lagi hehe)

Then, tadi bila aku google nak cari gambar (untuk buat post ni), rupa-rupanya ada lagi satu cerita Johnny English tahun 2003 punya. Apa lagi, download ler. Tak sabar nak tengok. Rowan Atkinson jugak berlakon. (Ketinggalan betul aku ni kan? hehe)

Rating: 9/10

Nape rating aku tak penuh? Kelakar tue kelakar tapi ade jugak slack dalam cite ni. Apa dia? Korang kena tengok sendiri. Sebab ramai yang jarang nak setuju dengan pendapat aku kalau bab-bab movie ni...

Selamat Menonton!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts