Sunday, January 1, 2012

Drama Review: Santau Merasuk (TV3)

Hai...

Pernah tengok tak movie Santau (2009)? Haaa, sekarang dah ada drama dia kat TV3.
Alaa...kan trend sekarang, drama yang banyak episod dibuat berdasarkan satu movie.

Aku tak berapa ingat Santau tu best ke tak best tapi rasanya boleh tahan laa. Mungkin sebab tu sekarang dah ada drama dia. Tajuk dia, "Santau Merasuk."


Mula-mula aku tak layan pun cerita ni, tapi bila ada housemate cakap cerita ni seram, aku terus cari kat YouTube. (Aku tak boleh nak buka Tonton la...tak tau kenapa huhuhu).

Aku rasa, mungkin sebab aku teruja sangat nak tengok cerita ni dan nak tau jalan cerita dia, aku rasa cerita ni memang best! Lagi pulak, bila tengok kat Youtube, mana ada iklan. Pastu, aku boleh terus tengok episod seterusnya....macam tengok movie la pulak kan.

Tapi sekarang baru sampai episod 3 (kalau tak silap aku laaa). 
So, kena tunggu lagi sampai minggu depan untuk tahu perkembangan seterusnya.
Semua sekali ada 13 episod. Kalau korang rasa nak tengok tanpa ada gangguan, korang tunggula sampai 13 episod habis, baru tengok online hehehehe....

Oh, mungkin akan ada orang persoalkan cerita ni. Sebab ada sorang budak ni mati disebabkan hantu. Tapi tak taulah hantu tu buat macam mana. Tau tau jer, budak tu ditemui tergantung atas pokok dan dah meninggal.

Well, korang try ah tengok and kalau rajin, mehla kongsi pendapat dengan aku.


2 comments:

Kongsi Apa2 Aje said...

singgah sini..mekasih coz berkongsi (^_^)

huhu..memang seram citer ni. yang laki tu degil..mak dia nasihat suruh p berubat taknak..buat kuat ley...haha

takkan nak tggu anak ngn bini dia m*t* dulu baru nak p berubat.

ops..yelah..dah pengarah dia srh lakon cmtu..nak bt cmne kan

lbey2 lak admin ni...ekekeke (^_^)

Aziemah Gekozen Great Eastern Takaful said...

hahaha biase aa nak wat citer kan. selalu mestila si suami tak percaya dengan benda2 camni. biasalah. x sabar nak tengok episod seterusnya ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts