Thursday, December 15, 2011

di persimpangan ini...

hari ni rasa nak tulis feeling sikitlah hehehehe

kalau boleh diekspresikan perasaan sekarang ni, mungkin monyok macam kucing kat bawah ni huhu


haih...entahlah. sebenarnya, ada ke tak orang kat dalam dunia ni yang tak perasan kita suka kat dia? ada tak? terutamanya lelaki...hermn...

sebenarnya, aku dah lama suka kat sorang ni tapi aku tak nak luahkan. risau jugak kalau dia reject aku. malu la weh. dah la aku ni pompuan.

so...aku pun menunggu aje lah....

simpan aje perasaan dalam hati. selama bertahun-tahun lamanya aku simpan perasaan ni.



ada sekali, aku dah nekad nak luahkan perasaan pada dia. sebab aku rasa, mungkin dia okey dengan aku. cara dia layan aku pun, aku rasa macam aku tak bertepuk sebelah tangan.

tapi, masalahnya, sepanjang masa tu, dia pernah couple dengan orang lain. dan dah clash balik dah pun.
aku masih tak berani nak confess.
kenapa?


sebab, walaupun dia dah single sekarang, aku jadi ragu-ragu. dia pernah couple dengan orang lain. mungkinkah itu bermakna dia tak suka pun aku? aku je yang perasan lebih?
mungkin dia mesra dengan semua orang. sebab tu lah aku syok sendiri.

satu fakta.
aku tak pernah ada crush lama macam ni kat seorang je. bayangkan, 4 tahun aku simpan perasaan ni.
takkan dia tak perasan langsung?
bak kata kawan aku, dia ni lampi ke?
uh, tak tau dah aku.

so, hari ni...
aku nak berhenti fikirkan pasal dia.
aku dah buat keputusan!
aku tak patut menunggu benda yang tak pasti lagi.
aku patut tinggalkan saja perasaan ni di persimpangan ni.
andai kata satu hari dia meluahkan perasaan yang sama (aku rasa tak mungkin kot)...
apa-apa jer lah.


memang susah nak lepaskan perasaan ni. aku masih berharap tapi aku akan cuba lupakan dia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts