Friday, October 21, 2011

Mimpi Indah - Sweet Dreamzzz


Sebenarnya dah 2 minggu aku sibuk kat fakulti sebab tolong pensyarah nak propose program baru. Serius, memang banyak giler keja. Hari2 keja dari pagi sampai petang. Semalam lagi penat sebab aku pi awal.

Balik umah, tunggu Maghrib. Pastu terus pengsan hehehe.

Pastu aku pun mimpi. Kalau aku tido, memang selalu mimpi. Tak sah kalau tak mimpi. Tidur dalam bas ke, dalam kelas ke, sumer mimpi hahaha.

Tadi, mimpi aku ada banyak episod. Mimpi punya mimpi (yang aku tak ingat dah apa dia), tiba-tiba sampai satu episod aku ngah melambai kat sorang lelaki (kononnya boyfriend akula dalam mimpi tu).

Masa tu lebih kurang aku kat jeti. Dia baru naik bot nak pegi mana entah. Kiranya aku say goodbye lah.

Pastu, aku nak baliklah. Aku nak langkah dari jeti tu, aku berpaut pada seseorang (sebab tebing tu tinggi)...

jeng jeng jeng...

Aku tengok kaki dia. Aku tak tengok muka dulu. Yang aku ingat, dia pakai seluar putih, baju putih. Then, aku angkat muka.

"Eh, N!"

Dia sambut tangan aku, tolong aku naik, dia senyum tengok aku.

Aku pun konfius. Tadi boyfriend aku baru pegi, tetiba aku dah jumpa dia pulak.

........

End of mimpi aku.

Hermn, aku tak tau kenapa tapi aku rasa macam mimpi tu satu petunjuk pulak kat ak. haha. Sebab sebelum tido, aku mmg tak teringat kat sesapa pun. Lagi2 bila aku sibuk lately macam ni.

Yang pasti, sedikit sebanyak aku rasa bahagia jumpa N dalam mimpi hahahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts