Sunday, October 16, 2011

Suka Top-Up Melalui CIMB Clicks???


Perhatian!

Sabar, sabar...jangan panik. Aku bukannya nak cakap pasal scam ke apa tapi aku nak bagitau pada mereka yang suka top-up melalui CIMB Clicks pasal satu benda yang MUNGKIN diorang tak tau.
Apa dia?

Korang perasan tak kalau korang nak top-up tu, dia dah tolak AWAL-AWAL sebanyak RM1 dari akaun korang?

Nak tau apa jawapan mereka bila aku bagitau perkara ni?

*Eh, mana ada...takdelah. Dia tak tolak.

*Betul ke? Tak perasan pun...

*Takde. Dia tolak top-up jerlah.

Disebabkan jawapan diorang ni, aku pun jalankan eksperimen banyak kali.

Mula-mula aku check balance akaun, then aku ingat betul-betul jumlahnya. Contoh balance RM51 (hehe sikitnya...)

Pastu pergi prepaid reloads. Pilih ada scroll down, from account. Dari situ dia akan cakap "From account ****blabla*** RM50."

Nampak tak?????? Sebelum korang top-up lagi dia dah ambik RM1.

So, what's the point aku bagitau korang pasal benda ni? Singgit jer pun. Itu pun nak kecoh.

Well, korang fikirlah sendiri. Nasihat aku, kalau nak top-up kat cimbclicks, top-up banyak2 terus. Wat rugi jer top-up sikit2...hahaha

Aku cuma nak kongsi jer.

Berita gembira: Maybank2u tak tolak RM1. Aku baru perasan. Tapi kalau ada yang kena tolak jugak, marilah kongsi kat sini.

2 comments:

Kongsi Apa2 Aje said...

salam BW
mekasih sbb berkongsi. info yg sgt menarik..mekasih (^_^)

Aziemah Gekozen Great Eastern Takaful said...

sama2 ^^,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts