Saturday, October 15, 2011

Tutorial Make-Up (Video)

Sebenarnya, aku suka sangat tengok orang make-up. Bagi sesetengah orang, diorang tak suka orang make-up ni tapi aku still ngan pendirian aku hahaha. Jahat jugak aku neh.

Okeylah, aku tengah blogwalking tadi. Tiba-tiba blog ni letak video youtube pasal make-up. (Blog dia kat sini). Then, aku bukak tengok mmg bagus giler dia bagi tutorial make-up.

Nama dia Michelle Phan. Sebenarnya aku dah banyak tengok tutorial kat Youtube. Aku rasa setakat ni dialah yang paling BEST! Cara dia lain dari yang lain. Tak caya? Trylah tengok yer.

Lagipun muka dia ala-ala Asia gitu. Aku tak berapa suka tengok orang putih make-up. Sorrylah yer hahaha. Aku tak tau dia orang mana. Maybe American kot.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts