Tuesday, August 23, 2011

Mimpi Paling Scary di Bulan Puasa



Haaaa...semua orang dah sibuk nak buat persiapan untuk raya! Baiklah, sebelum bulan Ramadhan yang mulia nie berakhir, aku nak share satu mimpi yang sangat mengerikan di bulan puasa. Memang ngeri wa cakap lu!

Mimpi apa? Hantu?


BUKAAAAAAANNNNN hahaha



Mimpi paling SCARY di bulan puasa ADALAH

*


*

*




MAAAAAAAKAAAAAAAAAANN!

hahaha...jangan marah...tapi memang scary lah mimpi neh! Kan tengah puasa tapi dalam mimpi kita tau yang makan boleh batalkan puasa tapi aku takleh nak control diri dari makan dalam mimpi tue....memang perasaannya macam betul2 makan...risau giler ingatkan dah batal puasa. Nasib baik mimpi...fuuuhhh!

Banyak kali pulak mimpi makan tuh. Ada satu kali, aku mimpi, kenyataan dia macam ni tau:

"Bulan puasa memang tak boleh makan tapi boleh makan buah..."

Aiyark..fatwa mana mimpi aku pakai entah haha

Mujur aku jenis yang tak berjalan dalam tidur. Kalau tak, kenyang jer bila da bangun hahaha

2 comments:

Anonymous said...

kah kah kah kah..lawak aa..leh mkn buah... :P kikikiki

Aziemah Gekozen Great Eastern Takaful said...

hahaha..tu lah..mmg makan buah lah dlm mimpi tue..XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

Popular Posts